Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha
Šafránek, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha Cíle: Identifikace a popis jednotlivých užitků produktu hokejového utkání HC Slavie Praha. Zjištění divácké spokojenosti s dílčími užitky, které plynou divákům z návštěvy domácího utkání HC Slavie Praha. Z nahromaděných údajů vytvořit doporučení, která napomohou ke zvýšení míry spokojenosti diváků a k nárůstu divácké návštěvnosti. Metody: Marketingový výzkum, kterým byla zjištěna spokojenost diváků s užitky produktu HC Slavia Praha, byl realizován kvantitativní metodou. Data byla získána pozorováním a dotazováním. Pomocí technik osobního, písemného a elektronického dotazování velkého vzorku respondentů, bylo získáno dostatečné množství dat, ze kterých byla zjištěna spokojenost diváků s dílčími užitky utkání. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že návštěvníci domácích utkání HC Slavia Praha jsou s mnoha užitky převážně spokojeni. Bylo zjištěno, že pro diváky je nejdůležitějším aspektem sportovní výkon a atmosféra na stadionu, nejméně důležitý je pro diváky doprovodný program. Na základě zjištěných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Doporučení se týkala hlavně oblasti občerstvení, diváckého komfortu a vybavení stadionu. Klíčová slova: HC Slavia Praha, sportovní marketing, marketingový...
Ekonomická analýza HC Slavia Praha a.s.
Turek, Martin ; Eysseltová, Sylvie (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Tato práce bude zkoumat činnost sportovního klubu po ekonomické stránce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.